De tijd van het jaar leent zich ervoor: mooie duurzame en lieve cadeautjes om weg te geven en waarvan de opbrengst voor 100% naar de Stichting gaat!!

Bernadette O’Neill is aan de slag gegaan met haar haakpennen en maakt nu de leukste mandjes van gehaakt touw. Allerlei maten en super leuk om cadeau te doen, bijv. voor in een badkamer met zeepjes, in de keuken met de knoflook etc etc. Allemaal te bestellen via de site.

Naast deze manden maakt zij ook lieve beschermengeltjes, die je om je hals kan dragen als ketting. Ook als oorbelletjes zijn ze erg mooi.

In deze donkere dagen voor de Kerst hebben wij ook onze Kerstkrans actie hervat. Nog meer dan vorig jaar is het een groot succes en zijn er veel bestellingen binnen gekomen wat ook allemaal ten goede komt aan de Stichting. Vanzelfsprekend kunnen wij dit niet doen zonder de flinke donatie aan kerstgroen wat ons ten deel is gevallen door Best West Flowers en de creatieve handjes van Lilian van Houten.