Op 22 Mei 2011 organiseerden wij een huisconcert. Voor € 50.- pp kon men dit exclusieve huisconcert bijwonen.
Het programma “Van Berini tot Solex” werd uitgevoerd door BN’r Marjolein Meijers en haar muzikanten.
Van Ierse traditionals, langs de Amerikaanse Western Swing tot de vette onvervalste Cayun.
Ze brengt de allermooiste oude liedjes. En ze zingt nieuwe liedjes die de allermooiste gaan worden. Natuurlijk werd dit alles gelardeerd met smeuïge verhalen, ontroerendeachtergronden en een vette lach… precies zoals we van Marjolein Meijers gewend zijn.

We hebben op en top genoten van deze super professionele onvervalste theaterkanjers in een uitverkochte huiskamer! Voor een impressie kijk onder het kopje foto’s.

De totale opbrengst van deze middag was: € 2000,- Dit bedrag gaat naar ons nieuwe ambachtsschool project.
Onze dank is groot!