Tailoring shop

In het kader van het bevorderen van de duurzaamheid van het Skill Centre, is er veel nagedacht over de manier waarop wij dit kunnen bewerkstelligen. De leerlingen van het Skill Centre hebben in samenspraak met ons en onze contactpersonen het idee uitgedacht van een klein winkeltje, bij de ingang van het terrein waarop het Centre

Ladder Gifts

De tijd van het jaar leent zich ervoor: mooie duurzame en lieve cadeautjes om weg te geven en waarvan de opbrengst voor 100% naar de Stichting gaat!! Bernadette O’Neill is aan de slag gegaan met haar haakpennen en maakt nu de leukste mandjes van gehaakt touw. Allerlei maten en super leuk om cadeau te doen, bijv.

Fairs

Om onze leuke gifts te promoten zijn wij aanwezig geweest op verschillende fairs. Onder andere een fair in Capelle aan de IJssel, georganiseerd door de Rotary en een fair in Vicini, georganiseerd door Wolz Handmade. Beiden met een fijne opbrengst voor onze Stichting.

Bezoek uit India

Begin november kwamen onze twee belangrijkste en dierbare contactpersonen uit India ons opzoeken. Richard en Augustine. We hebben vele vruchtbare vergaderingen met hen gehad en konden wederom veel ervaringen en ideeën uitwisselen. Zij konden met eigen ogen zien wat voor acties wij voor de Stichting ondernemen en wij konden uit eerste hand op de hoogte

Scholingsfonds

We hebben onlangs ons scholingsfonds voor kansarme jongeren uitgebreid. We hebben samen met onze zuster-organisatie een groep kinderen/ jongeren geselecteerd. Alle geselecteerden hebben een meer dan gemiddeld zwaar bestaan. Zij komen ofwel uit een éénouder gezin, of zijn wees en zijn gemotiveerd om te studeren. Stichting Ladder biedt hen een kans tot educatie. Educatie is

Ladderparty

Eens in de zoveel tijd organiseren wij een spetterend (dans)feest waarvan de opbrengst natuurlijk geheel ten goede komt aan onze projecten. Onze Ladderparty vindt altijd op een trendy Rotterdamse locatie plaats en heeft inmiddels al een flinke bekendheid opgebouwd!

Ladderloop

Zin in een sportief rondje Kralingse bos? Waarmee u ook nog eens onze Stichting sponsort? Elk voorjaar organiseren wij de Ladderloop, een leuke informele route van zo’n 5 km die iedereen in eigen tempo kan lopen. Of u in ontspannen tempo wilt wandelen (met vrienden, gezin of hond!) of in pittig tempo een nieuw pr

Huisconcert de Berini’s

Op 22 Mei 2011 organiseerden wij een huisconcert. Voor € 50.- pp kon men dit exclusieve huisconcert bijwonen. Het programma “Van Berini tot Solex” werd uitgevoerd door BN’r Marjolein Meijers en haar muzikanten. Van Ierse traditionals, langs de Amerikaanse Western Swing tot de vette onvervalste Cayun. Ze brengt de allermooiste oude liedjes. En ze zingt