Filmpje bezoek India januari 2017

Op 14 Januari reisden wij wederom af naar India. Samen met mother Ida, 88 lentes jong, en Yoreh Schipper als cameraman om een filmpje te maken over onze stichting. Het hoogtepunt van onze reis was natuurlijk op 22 januari, de opening van ons nieuwste project. Ons eigen Ladder skill centrum! Het was werkelijk heel ontroerend

Opening Skill centrum in januari 2017!!

Na 2 jaar wachten op de vereiste vergunningen kwam in Februari dan eindelijk het verlossende nieuws! We hebben u allen toen dmv een “breaking news alert”, via de mail en de social media op de hoogte gebracht van het heuglijke feit dat de bouw kon beginnen. In januari zullen Karina en Eileen wederom naar India

BEKIJK ONDERSTAANDE VIDEO!!

Dit prachtige filmpje is van een andere NGO waarmee we in contact zijn en die wij in januari 2017 zullen gaan ontmoeten. Het laat heel duidelijk zien met welke problematiek we in ons projectgebied te maken hebben. Chapeau voor Jelle!!

Wat blijft er aan de strijkstok hangen?

NIETS! Wij zijn trots op het feit dat zolang wij bestaan slechts tussen de 4 á 5% kosten hebben gemaakt. Ruim 95% komt dus direct terecht bij de kansarme kinderen in India. Niet alleen een geweldig resultaat, maar ook een geruststellend idee voor onze donateurs. Wellicht reden voor u om donateur te worden???