Via deze weg willen wij een speciaal iemand in het zonnetje zetten. Met recht wordt zij, Lilian van Houten, de ambassadrice van Stichting Ladder genoemd, en terecht.
Met haar tomeloze inzet en enthousiasme zet zij zich al jaren in, om met alle soorten acties geld op te halen voor onze doelen in India.
Het is inmiddels een traditie geworden, begin december, de kerstkransen actie. Lilian heeft er inmiddels zoveel gemaakt dat het niet meer te tellen is. Het organiseren en begeleiden van de workshop “kerstkrans maken” doet zij elk jaar fantastisch. En zij staat ook altijd één of meerdere dagen op de Fair bij Vicini.
Daarnaast maakt zij in die tijd ook andere artikelen voor de verkoop zoals de poppetjes van vogelvoer, sleutelhangers en hele leuke speldenkussentjes.
Uit haar koker kwam het idee voor een sieraden en tassen fair, welke wij in het najaar 2019 hebben gehouden en een leuke opbrengst heeft gegenereerd. Voor herhaling vatbaar.

Wij willen Lilian heel erg bedanken voor wat zij allemaal voor Stichting Ladder heeft gedaan en nog steeds doet! Dank!!!!