Geld geven is geweldig. Maar misschien nog wel leuker is het organiseren van een inspirerend evenement waarmee u geld ophaalt voor het goede doel. Onderstaande suggesties maken u ongetwijfeld enthousiast.

Organiseer een diner voor vrienden

Nodig vrienden uit om, tegen betaling van een bepaald bedrag, van uw kookkunsten te genieten. Serveer een smakelijk meergangenmenu op een kleurrijk gedekte tafel, schenk er een soepele wijn bij en breng samen een toost uit op een betere toekomst van de kinderen in Zuid-India. Het gedoneerde geld brengt deze toekomst een stukje dichterbij.

Organiseer een sportief evenement en laat u sponsoren

Een frisse boswandeling met een grote groep vrienden of zomerse zeskamp op het strand; een zwemestafette of golfmatch op uw eigen club: er zijn vele mogelijkheden om een sportief evenement te organiseren. Dat kan privé met vrienden, op de school van uw kinderen of in uw bedrijf. De sponsorgelden die u ophaalt, komen ten goede aan kinderen in Zuid-India. Een sportieve gedachte.

Meld een school aan die Stichting Ladder wil steunen met acties

Vele handen maken licht werk. En wat is er nu leuker dan de ene school die zich inspant voor een andere school? Dat kan heel simpel door bijvoorbeeld een rommelmarkt te organiseren of een sport-en spelmiddag waarbij oma’s en opa’s extra sponsoren. Terwijl de kinderen hier even niet in hun schriften hoeven te duiken, kunnen de kinderen in Zuid-India dat straks fijn wel. Samen staan we sterk.

Iets te vieren?

Viert u een verjaardag, jubileum van uw bedrijf of heeft u een mooi nieuw project gerealiseerd? Denk ook eens aan een gift aan Stichting Ladder in plaats van de bekende bloemen en noem onze Stichting in uw uitnodiging. Zo maakt u van uw eigen feest een gebeurtenis waar mensen met een goed gevoel aan terugdenken.

Heeft u een goed idee voor een leuke actie of wilt u doneren? Uw hulp is zeer welkom. Stuur een mail naar: info@stichtingladder.nl