Ons hart klopt voor de allerarmsten in Zuid-India

Naar school voor een betere toekomst

Stichting Ladder biedt jongeren in Zuid-India, vaak wees of kind uit een éénoudergezin,
een toekomstperspectief door hen de kans te geven een opleiding te volgen.
Wij betalen schoolgeld voor de armste kinderen en studiekosten voor talentvolle gemotiveerde studenten uit kansarme gezinnen.
Tevens zorgen wij voor een goede plek waar zij kunnen studeren, bijlessen mogen volgen en extra vaardigheden kunnen ontwikkelen.

Hier worden wij blij van

Deze groep talentvolle sociaal bewogen jongeren organiseerde onlangs een mooi diner met gedeeltelijke opbrengst voor onze stichting. We mochten € 280,- ontvangen. Chapeau voor dit mega leuke initiatief!! Heel veel dank aan Sam, Jurjen, Hidde, Patrick, Loes en Zjevaun van “Wipe your tears and eat” HELP JIJ ONS OOK DOOR EEN LEUKE ACTIE?? Tevens werden

Belastingvoordeel

Op welke manier geeft u aan Ladder en hebt u er zelf voordeel bij? Hoe maak u uw gift op een makkelijke manier fiscaal aftrekbaar?

Vlaggenlijn

Deze kleurige vlaggenlijnen worden door vrouwen in ons Skill Center met veel liefde gemaakt. Ze zijn van katoen in talrijke designs en vrolijke kleuren. Ze zijn verschuifbaar, zodat jezelf de afstand tussen de vlaggetjes kunt bepalen. Heel leuk om een feestje mee aan te kleden, maar zeker ook zeer decoratief in een tuinhuis, op een

Reisverslag India 2019

Op 7 januari 2019 reisden Eileen en Karina, na 2 jaar, weer af naar India. Het was nog even spannend om te gaan, want enkele dagen vóór ons vertrek braken er serieuze rellen uit in ons gebied. Twee vrouwen (in de vruchtbare leeftijd) hadden namelijk een bezoek aan de hindoeïstische tempel Sabarimala gebracht. Deze “onreine”