Aanvankelijk was er weer een Kerst Fair gepland bij Vicini op 19 en 20 november 2021 met als doel artikelen verkopen ten behoeve van onze projecten. Helaas ging deze Fair vanwege Corona maatregelen niet door.

Lilian van Houten, onze zeer gewaardeerde ambassadrice heeft toen besloten om vanuit huis kerstkransen en – decoraties te maken en te verkopen. De opbrengst van deze geweldige actie bedraagt € 4.002,-!
Hierbij nogmaals dank voor je grandioze inzet Lilian!

Heel veel dank ook aan Astrid van den IJssel van Wolters Kluwer

Door het wegvallen van personeelsuitjes vanwege Corona, besloot Wolters Kluwer het budget van 2021 dat hiervoor bestemd was, een sociale invulling te geven.
Al het personeel mocht een goed doel voordragen voor dit mooie initiatief, waar op een later moment over gestemd zou worden.

Astrid van de IJssel, een oude bekende van onze voorzitter Eileen, bracht onze stichting in.
De drie stichtingen met de meeste stemmen ontvingen een mooie donatie.
Onze Stichting eindigde op de 3e plaats en wij mochten € 2000,- in ontvangst nemen.

Wij zijn Astrid ontzettend dankbaar dat ze ons binnen bracht bij Wolters Kluwer.
Echt een super actie!!
Het geld zal besteed worden aan een psycholoog bij SISP, die de kansarme leerlingen begeleidt bij het project.

TIP  Wellicht voor U, die ons, Stichting Ladder een warm hart toedraagt een idee om bij uw werkgever voor te stellen om Stichting Ladder als goed doel te kiezen.