Begin 2007 vroeg Eileen of ik er wat voor voelde om samen op te trekken, de uitdaging aan te gaan om een Stichting, gericht op educatieve projecten in Zuid-India, vorm te geven.
De naam Ladder werd onder het hardlopen bedacht. Het was een avontuur waar ik tot op heden nooit spijt van heb gehad.

Mooie ontmoetingen, nuttige projecten, jongeren die door ons scholing ontvangen en meer mogelijkheden krijgen. Na 15 jaar heeft Eileen te kennen gegeven zij het voorzittersstokje (met gemengde gevoelens, zie haar stukje hieronder) wil overdragen.

Ik zal haar enorm missen wat Stichting Ladder betreft, we zijn immers een mooi / goed team maar soms zijn nieuwe stappen nodig / onvermijdelijk in het leven. En eerlijk is eerlijk, Eileen heeft de meeste energie in de Stichting gestopt.

De lopende projecten zijn heel waardevol en effectief. De partners In India zijn actief met een betrokken hart bij de jongeren (met name de meisjes / jonge vrouwen). Mijn beslissing om het voorzitterschap over te nemen doe ik dan ook met volle overtuiging.
Ik hoop dat u / je vertrouwen in mij stelt en onze projecten blijft steunen!
Middels nieuwsbrieven houd ik u / je op de hoogte van de lopende projecten en nieuwe ontwikkelingen.

Met hartelijke groet,
Karina de Paepe