Beste mensen,

Met pijn in het hart wil ik mede delen dat ik vanaf 2023 afscheid ga nemen van het voorzitterschap van Stichting Ladder. Ik heb de volledige reis vanaf de oprichting in Maart 2007 ervaren als een enorme verrijking in mijn leven. Ik heb India en haar bewoners diep en onuitwisbaar in mijn hart gesloten. Ze zijn een ontegenzeggelijk onderdeel geworden van mijn leven.

Ik heb in de afgelopen 16 jaar in alle opzichten veel van mijzelf gegeven met mijn werk voor de stichting. De verantwoordelijkheid voor het draaien van de stichting en alles wat daarmee gemoeid gaat begint me echter te zwaar te worden.
Waardoor de energie die het me kost te veel wordt.
Daarnaast is er in de privesfeer veel gebeurd in mijn leven waardoor ik me realiseer dat tijd en energie niet oneindig zijn.
Vandaar dat ik de moeilijke beslissing nu wil nemen om mijn voorzitterschap neer te leggen.

Ik voel dat het tijd is voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven dat me energie geeft.
Het is tijd om nu volop aandacht te geven aan een ander licht in mij, namelijk mijn eigen pad als “createur”-” kunstenaar”
.
Het is een intrinsiek verlangen van mij dat ik al lange tijd koester en al te lang heb genegeerd, waaraan ik nu eindelijk ten volste gehoor wil geven.

Het prachtige mooie werk van Stichting Ladder zal zich gelukkig voort blijven zetten door miin trouwe metgezel reismaatje en penningmeester Karina de Paepe.
Zij zal zoals u al heeft kunnen lezen de voorzitterstaken op zich nemen en is druk doende met het werven van nieuwe bestuursleden als aanvulling op het Ladder team.

Ik wil u danken voor alle support in de afgelopen 16 jaar.
Ik zou u allen willen vragen trouw te blijven aan ons als donateur. Want het werk dat we in India verrichten blijft van groot belang.

Hartelijke groet
Eileen O’Neill