Winterfair in Vicini

Het wordt al een beetje een traditie, zo in de donkere dagen, want op 23, 24 en 25 november vindt er weer  de ‘winter’ fair plaats in de basement van het leuke etablissement VICINI, op de Korte Kade. Stichting Ladder zal hier aanwezig zijn, o.a. met een paar voorbeelden van mooie kerstkransen, welke zoals elk

Overstromingen

In augustus van dit jaar vonden er in de Indiase staat Kerala enorme overstromingen plaats. De lokale autoriteiten spraken van de ergste overstromingen van de afgelopen honderd jaar. Aanhoudende moessonregens hebben tot deze ernstige overstromingen geleid. Ook het gebied waar ons Skill Center staat heeft, weliswaar een staartje, te kampen gehad met erge overstromingen. De

Actie van basisschool in Den Haag

De O.G.Heldring school uit de Vogelwijk in Den Haag heeft voor hun kerstactie Stichting Ladder als het goede doel uitgekozen dit jaar.

Heeft u nu ook ideeën voor een ludieke actie of wellicht connecties op een (basis)school, die een soortgelijke actie willen ondernemen/starten, neem dan contact met ons op.

Bezoek van Francis Sebastian aan Rotterdam

De chairman van onze zusterorganisatie in India, Sigaram, kwam 1 augustus voor een week naar Nederland, waarna hij verder reisde naar Helsinki om deel te nemen aan een congres over onderwijs en educatie. We hebben samen met hem een rondleiding gekregen van Annelies Bernard, al jaren werkzaam bij de Centrale bibliotheek. Hij keek zijn ogen